Welkom op 't schaduwforum!

Rose
Berichten: 9
Lid geworden op: 27-06-2017 10:03

Bericht door Rose » 28-06-2017 14:00

CommunityManager schreef:Beste forummers

We vinden het jammer dat jullie het nodig vinden een nieuw forum op te zetten. Wij zijn namelijk dagelijks aan het werk om jullie een fijne plek aan te bieden. Vorige maand nog hebben we twee items toegevoegd aan de buglijst, en we zijn er zeker van dat we voor het einde van het jaar de kaap van vijfhonderd bugs zullen ronden.

Omdat wij rechtvaardigheid hoog in het vaandel dragen hebben we besloten ook de moderatie van dit forum op ons te nemen. De bekende regels i.v.m. bannen en staffen zijn dan ook gewoon van toepassing. We wensen jullie veel forumplezier!

Met vriendelijke groeten

CM



Sent with my iPhone 7 from Mumbai, India
Volgens mij heb je hier geen drol in te brengen. Je bent een gewone user zonder enige rechten. Ik zeg het maar even.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”

Cateautje
Berichten: 3
Lid geworden op: 25-06-2017 13:45

Bericht door Cateautje » 28-06-2017 15:16

Ik zat er gister eens aan te denken. Zou het kunnen zijn dat de mods van nu ook in India zitten en vandaar om de raarste redenen bans uitdelen, simpelweg omdat ze weel Nederlands kunnen en kennen, maar niet als eerste taal en daarom vaak niet weten wat er bedoeld wordt?

Aan de ene kant is het misschien wat vergezocht, maar aan de andere kant lijkt me dat de enige logische verklaring, want echt.... niemand is toch zo dom.
Wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen

Veertje
Berichten: 28
Lid geworden op: 28-06-2017 15:03

Bericht door Veertje » 28-06-2017 15:18

Dit forum lijkt op het hondenforum qua stijl, kan dat kloppen? :o
No matter how sweet your children are, German children are kinder.

Hugh-Jazz
Berichten: 13
Lid geworden op: 25-06-2017 12:04

Bericht door Hugh-Jazz » 28-06-2017 15:21

Rose schreef:
CommunityManager schreef:Beste forummers

We vinden het jammer dat jullie het nodig vinden een nieuw forum op te zetten. Wij zijn namelijk dagelijks aan het werk om jullie een fijne plek aan te bieden. Vorige maand nog hebben we twee items toegevoegd aan de buglijst, en we zijn er zeker van dat we voor het einde van het jaar de kaap van vijfhonderd bugs zullen ronden.

Omdat wij rechtvaardigheid hoog in het vaandel dragen hebben we besloten ook de moderatie van dit forum op ons te nemen. De bekende regels i.v.m. bannen en staffen zijn dan ook gewoon van toepassing. We wensen jullie veel forumplezier!

Met vriendelijke groeten

CM



Sent with my iPhone 7 from Mumbai, India
Volgens mij heb je hier geen drol in te brengen. Je bent een gewone user zonder enige rechten. Ik zeg het maar even.
Het was denk ik een grapje :wink:
Het gras bij de buren is groener, omdat het bemest wordt met bullshit.

Filee
Berichten: 53
Lid geworden op: 25-06-2017 10:54

Bericht door Filee » 28-06-2017 15:33

Serieus. Mijn ban duurt gewoon 48 en een half uur ipv 48 uur 👿

Want ik kreeg om 20.41 een ban en ik kan pas vandaag om 21.18 inloggen. Hoe dan?

Marels, jij gaat niet aan een bannenregen doen toch?
Alles is beter bij de buren in het noorden.

doornroosje9
Berichten: 28
Lid geworden op: 25-06-2017 11:25

Bericht door doornroosje9 » 28-06-2017 17:18

Cateautje schreef:Ik zat er gister eens aan te denken. Zou het kunnen zijn dat de mods van nu ook in India zitten en vandaar om de raarste redenen bans uitdelen, simpelweg omdat ze weel Nederlands kunnen en kennen, maar niet als eerste taal en daarom vaak niet weten wat er bedoeld wordt?

Aan de ene kant is het misschien wat vergezocht, maar aan de andere kant lijkt me dat de enige logische verklaring, want echt.... niemand is toch zo dom.
Veel te weinig mods, onervaren mods die de forummers niet kennen en heel veel wisselende mods. Dat is het, denk ik.

yas
Berichten: 55
Lid geworden op: 25-06-2017 10:52

Bericht door yas » 28-06-2017 17:40

doornroosje9 schreef:
Cateautje schreef:Ik zat er gister eens aan te denken. Zou het kunnen zijn dat de mods van nu ook in India zitten en vandaar om de raarste redenen bans uitdelen, simpelweg omdat ze weel Nederlands kunnen en kennen, maar niet als eerste taal en daarom vaak niet weten wat er bedoeld wordt?

Aan de ene kant is het misschien wat vergezocht, maar aan de andere kant lijkt me dat de enige logische verklaring, want echt.... niemand is toch zo dom.
Veel te weinig mods, onervaren mods die de forummers niet kennen en heel veel wisselende mods. Dat is het, denk ik.
Stagiaires van 18 jaar die om de 6 maanden wisselen. Dat weten jullie toch?
Bewijs heb ik aangeleverd op het VF.

Veertje
Berichten: 28
Lid geworden op: 28-06-2017 15:03

Bericht door Veertje » 28-06-2017 18:42

yas schreef:
doornroosje9 schreef:
Cateautje schreef:Ik zat er gister eens aan te denken. Zou het kunnen zijn dat de mods van nu ook in India zitten en vandaar om de raarste redenen bans uitdelen, simpelweg omdat ze weel Nederlands kunnen en kennen, maar niet als eerste taal en daarom vaak niet weten wat er bedoeld wordt?

Aan de ene kant is het misschien wat vergezocht, maar aan de andere kant lijkt me dat de enige logische verklaring, want echt.... niemand is toch zo dom.
Veel te weinig mods, onervaren mods die de forummers niet kennen en heel veel wisselende mods. Dat is het, denk ik.
Stagiaires van 18 jaar die om de 6 maanden wisselen. Dat weten jullie toch?
Bewijs heb ik aangeleverd op het VF.
Pfff, echt waar?! :shock: Nou dan vallen er wat puzzelstukjes op zijn plek, geloof ik. Wat een raar forum. Dit forum loopt als een trein trouwens, mijn compimenten! :D
No matter how sweet your children are, German children are kinder.

Filee
Berichten: 53
Lid geworden op: 25-06-2017 10:54

Bericht door Filee » 28-06-2017 18:51

Veertje schreef:
yas schreef:
doornroosje9 schreef: Veel te weinig mods, onervaren mods die de forummers niet kennen en heel veel wisselende mods. Dat is het, denk ik.
Stagiaires van 18 jaar die om de 6 maanden wisselen. Dat weten jullie toch?
Bewijs heb ik aangeleverd op het VF.
Pfff, echt waar?! shock Nou dan vallen er wat puzzelstukjes op zijn plek, geloof ik. Wat een raar forum. Dit forum loopt als een trein trouwens, mijn compimenten! D
Er zijn inderdaad 40 (van de 42) vacatures voor stagiaires bij Viva (of Sanoma)
Alles is beter bij de buren in het noorden.

Veertje
Berichten: 28
Lid geworden op: 28-06-2017 15:03

Bericht door Veertje » 28-06-2017 19:00

Filee schreef:
Er zijn inderdaad 40 (van de 42) vacatures voor stagiaires bij Viva (of Sanoma)
Zo. Heb de quote zelf maar even ingekort. Tis even wennen. :o

Dat is toch niet normaal? Wie geeft dan leiding aan al die stagiaires? En wat zeggen ze dan, nou, doe maar wat. :lol:
No matter how sweet your children are, German children are kinder.

Plaats reactie