Wat is Sanoma in godensnaam aan het doen?

Filee
Berichten: 53
Lid geworden op: 25-06-2017 10:54

Bericht door Filee » 06-07-2017 18:15

Prada schreef:Ah, ik kom er net achter dat het ws om een andere posting gaat :oops: Wat zei je daar voor raars dan?
Ik toonde medeleven aan iemand die door een andere forummer werd bekogeld. Ik weet wie de staffer was. Die heeft al haar uitlokberichten rond hetzelfde tijdstip gewist namelijk.

Maar goed. Dit is viva gelukkig niet.
Alles is beter bij de buren in het noorden.

Marels
Site Admin
Berichten: 110
Lid geworden op: 25-06-2017 09:54

Bericht door Marels » 06-07-2017 19:15

Het honderdste bericht wordt nog niet de nieuwe link, want de boel staat nog niet live. Maar wel een hoop info;

Ik kan wel zeggen dat we inmiddels een heus team hebben wat bezig is met het nieuwe forum.
De kosten vallen voorlopig nogal mee, Mamica heeft zelf ruimte om te webhosten en het waren dus alleen de kosten voor het registreren van de domeinnaam.
Voor wanneer we wel meer kosten zijn zijn er twee opties, een kleine vrijwillige bijdrage vragen aan forummers of het plaatsen van een kleine, niet storende advertentie.
No worries, we gaan niet in zee met T-Mobile, het moet sowieso niet-storend blijven.

Ik denk dat we jullie binnen een week heel veel nieuwe info kunnen geven over het nieuwe forum.
Het wordt geen achterkamertje zoals er meer geweest zijn, we hopen echt een blijvend forum op te zetten wat veel verder gaat als een forum voor gestrande Viva-ers.

Tot die tijd vragen we nog om een heel klein beetje geduld ;)
We zijn bezig aan de concrete indeling van het forum. Het mod-team is gevormd, we zijn bezig aan een pijleroverzicht.
Er kruipt wel wat tijd in het goed opzetten van een pijleroverzicht en het schrijven van huisregels en dergelijke. Daar zijn verschillende mods nu mee bezig.

Tegen de tijd dat dat allemaal in orde is zullen we live gaan op de nieuwe URL, en dan gaan we jullie vragen om mee naar het nieuwe forum te komen en mee te testen. We verwachten dan nog wel een weekje of langer nodig te hebben voor de boel echt goed functioneert, maar het gaat allemaal niet zo heel lang meer duren.
Het is de bedoeling dat jullie, de schaduwers, mee het nieuwe forum gaan testen en dat we als het een beetje werkt, met zijn allen de link gaan verspreiden.

Nog even, bijna!!
668; the neighbour of the beast

vlaamsevink
Berichten: 17
Lid geworden op: 27-06-2017 06:36

Bericht door vlaamsevink » 07-07-2017 03:41

Spannend allemaal. 8)

doornroosje9
Berichten: 28
Lid geworden op: 25-06-2017 11:25

Bericht door doornroosje9 » 07-07-2017 10:53

Dat gaat vlot!

ValentinaRossi
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-06-2017 11:04

Bericht door ValentinaRossi » 07-07-2017 11:30

Marels, heb je jouw team al compleet? Ik had mijn hulp al eens eerder aangeboden vanwege mijn moderatorervaring en overige kennis over het runnen van een forum. Daar ben je alleen nooit op in gegaan, dus ik neem aan dat het niet nodig is.

Serpensortia
Berichten: 65
Lid geworden op: 25-06-2017 11:21

Bericht door Serpensortia » 07-07-2017 12:08

Heerlijk dat goede nieuws!!!
Marels schreef:Voor wanneer we wel meer kosten zijn zijn er twee opties, een kleine vrijwillige bijdrage vragen aan forummers of het plaatsen van een kleine, niet storende advertentie.
No worries, we gaan niet in zee met T-Mobile, het moet sowieso niet-storend blijven.
Ik hoor een heleboel goede ervaringen met Buy Me a Coffee.
Dan kunnen wij forummers en losse voorbijgangers een donatie doen. En het mooie is, als donateur bepaal je zelf de hoogte je (eenmalige) donatie.
Ik wil dit over een tijdje op mijn eigen blog gaan zetten (mits het bezoekers trekt, want erg kleine niche :roll: :wink: )

Het linkje: Ko-fi - A Buy Me a Coffee Button for Your Content
Er blijft zover ik weet niks aan de strijkstok hangen, alle donaties komen op je PayPal-account terecht.
Hou er wel rekening mee dat donateurs jouw e-mailadres kunnen zien, dus je zou een losse gmail-account aan je PayPal-account kunnen koppelen voor de Buy Me a Coffee.
I can speak to snakes, too. They find me... whisper things. ~ Tom M. Riddle

yette
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-06-2017 11:41

Bericht door yette » 07-07-2017 12:22

Spannend! Ik hoop dat we online zijn voor ik 3 weken in the Middle of No-Network Coverage zit!

Rose
Berichten: 9
Lid geworden op: 27-06-2017 10:03

Bericht door Rose » 07-07-2017 13:12

Spannend! Klinkt allemaal heel erg veelbelovend :wink:
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”

Siska74
Berichten: 23
Lid geworden op: 25-06-2017 15:01

Bericht door Siska74 » 08-07-2017 15:27

Twee dagen niet geweest en het 'echte' nieuwe forum komt er al bijna aan! Wat goed zeg Marels en Mamica (en de rest).

Ik kijk er naar uit. Viva slaat op hol met rare dingen......
Filee; mijn medeleven aan jou, belachelijk die ban!

Marels
Site Admin
Berichten: 110
Lid geworden op: 25-06-2017 09:54

Bericht door Marels » 08-07-2017 16:48

Wanneer vertrek je Yette?

Valentinarossi; we hebben nu idd een team om mee te beginnen!
Dat wil niet zeggen dat we over alle aanbiedingen om te helpen mee hebben gelezen. Die staan sowieso allemaal genoteerd en we zullen sowieso iedereen nodig hebben om te helpen met het testen van het nieuwe forum straks!

We zijn nu begonnen met een klein modteam omdat het forum eerst vorm gegeven moest worden enzo, maar het kan heel goed zijn dat we dat in de toekomst nog uit gaan breiden.
668; the neighbour of the beast

Plaats reactie