Wat is Sanoma in godensnaam aan het doen?

ValentinaRossi
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-06-2017 11:04

Bericht door ValentinaRossi » 09-07-2017 00:54

Marels schreef:Wanneer vertrek je Yette?

Valentinarossi; we hebben nu idd een team om mee te beginnen!
Dat wil niet zeggen dat we over alle aanbiedingen om te helpen mee hebben gelezen. Die staan sowieso allemaal genoteerd en we zullen sowieso iedereen nodig hebben om te helpen met het testen van het nieuwe forum straks!

We zijn nu begonnen met een klein modteam omdat het forum eerst vorm gegeven moest worden enzo, maar het kan heel goed zijn dat we dat in de toekomst nog uit gaan breiden.
Wilde alleen eventjes zeker weten dat je mijn aanbod had gezien. Nu heb ik die bevestiging. Ik sta klaar voor het nieuwe forum. Een voor allen en allen voor een enzo.

yette
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-06-2017 11:41

Bericht door yette » 09-07-2017 09:06

Ik vertrek pas vrijdag over twee weken.
Onderweg heb ik nog een paar dagen bereik, maar op ons weiland dus niet. Daar moet je eerst 5-10 minuten een berg opklauteren om überhaupt te kunnen bellen :D Een berg zonder paden, vol struiken en rotsblokken, in de volle zon.

Maar tussendoor heb ik best eens tijd om mijn mail etc. te checken op een terrasje of zo, dus ik kom vast wel af en toe even kijken!

Marels
Site Admin
Berichten: 110
Lid geworden op: 25-06-2017 09:54

Bericht door Marels » 09-07-2017 09:19

Ik heb goeie hoop dat we dat gaan redden om voor die tijd live te zijn!
Waar ga je naartoe?
668; the neighbour of the beast

Marels
Site Admin
Berichten: 110
Lid geworden op: 25-06-2017 09:54

Bericht door Marels » 09-07-2017 11:44

ValentinaRossi schreef:
Marels schreef:Wanneer vertrek je Yette?

Valentinarossi; we hebben nu idd een team om mee te beginnen!
Dat wil niet zeggen dat we over alle aanbiedingen om te helpen mee hebben gelezen. Die staan sowieso allemaal genoteerd en we zullen sowieso iedereen nodig hebben om te helpen met het testen van het nieuwe forum straks!

We zijn nu begonnen met een klein modteam omdat het forum eerst vorm gegeven moest worden enzo, maar het kan heel goed zijn dat we dat in de toekomst nog uit gaan breiden.
Wilde alleen eventjes zeker weten dat je mijn aanbod had gezien. Nu heb ik die bevestiging. Ik sta klaar voor het nieuwe forum. Een voor allen en allen voor een enzo.
Absoluut hoor!
Maar ik heb zoveel aanbiedingen voor hulp gehad dat het onmogelijk was iedereen bij het begin van het forum te betrekken. Of althans, direct in het mod-team op te nemen :)
We hebben ieders hulp nodig bij het testen en we hopen ook echt iedereen te betrekken bij wat er allemaal gaat gebeuren!
668; the neighbour of the beast

yette
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-06-2017 11:41

Bericht door yette » 09-07-2017 16:39

Marels schreef:Ik heb goeie hoop dat we dat gaan redden om voor die tijd live te zijn!
Waar ga je naartoe?
Top!
We gaan kamperen in een Zuid-Frankrijk. Daar zijn we zo'n 30 jaar geleden (als liftende pubers) geadopteerd door een boerin. Inmiddels is zij er niet meer en houdt haar zoon een weiland voor ons vrij. Of eigenlijk drie weilanden. Maar we gaan altijd op het grootste weiland staan, da's zo groot dat je er rondom zo'n 20 kampeerplaatsen zou kunnen maken. Beetje overdreven dus. En dan stroomt er ook nog eens een riviertje langs. Afzien hoor, kamperen :wink:

Serpensortia
Berichten: 65
Lid geworden op: 25-06-2017 11:21

Bericht door Serpensortia » 10-07-2017 13:05

Alvast veel plezier, Yette!
I can speak to snakes, too. They find me... whisper things. ~ Tom M. Riddle

AeonofWinter
Berichten: 13
Lid geworden op: 25-06-2017 10:58

Bericht door AeonofWinter » 13-07-2017 16:12

Het is weer janken met de pet op zeg. Geen idee wat ze geprobeerd hebben te doen, maar het is alleen maar erger geworden.
Had geen idee dat dat überhaupt nog mogelijk was, maar blijkbaar wel :roll:
I'll stop wearing black as soon as they invent a darker colour

vlaamsevink
Berichten: 17
Lid geworden op: 27-06-2017 06:36

Bericht door vlaamsevink » 13-07-2017 17:30

Tja, de combinatie van de bekende timewarp met de terugkeer van het dubbelposten - vandaag eerder vierdubbelposten, als je 't mij vraagt - levert in ieder geval een ervaring op die héél bijzonder is.

Het maffe is dat als er nieuwe bugs optreden je mag aannemen dat er wel degelijk weer eens aan het forum gewerkt is. Je zou denken dat als een ICT'er er eens voor gaat zitten er juist bugs worden opgelost, maar dat wil niet zo erg lukken. Dat begrijp ik dan oprecht niet...

Tijd om deze er eens in te gooien. Knipsel staat al een tijdje op m'n harde schijf maar is eigenlijk te leuk om niet te posten.


Afbeelding

Mamica
Berichten: 47
Lid geworden op: 25-06-2017 10:47

Bericht door Mamica » 13-07-2017 17:39



Afbeelding
:lol:

Hugh-Jazz
Berichten: 13
Lid geworden op: 25-06-2017 12:04

Bericht door Hugh-Jazz » 13-07-2017 20:15

:D
Het gras bij de buren is groener, omdat het bemest wordt met bullshit.

Plaats reactie