Alles over het nieuwe forum!

Marels
Site Admin
Berichten: 110
Lid geworden op: 25-06-2017 09:54

Bericht door Marels » 15-07-2017 19:44

JAHAAAAAAAAAAAA!!

Sneller dan verwacht zijn we al live!

Vanaf nu kunnen jullie allemaal terecht op

www.sayswho.nl

Spread the word!
We zien jullie daar!!
668; the neighbour of the beast

Noop
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-07-2017 22:04

Bericht door Noop » 15-07-2017 20:39

Mobiel kan ik niet reageren op het nieuwe forum, nog voor ik iets kan typen springt de pagina naar boven.

Vandaar dat ik het hier meld, daar lukt het me niet.

Verder: ziet er super uit!!!

Marels
Site Admin
Berichten: 110
Lid geworden op: 25-06-2017 09:54

Bericht door Marels » 15-07-2017 21:05

Ik denk dat je misschien nog niet geactiveerd was.
Dat heb ik nu even handmatig voor je gedaan, normaal had je moeten klikken op het activatiemailtje.

Kijk eens of het nu wel lukt?
Anders stuur ik Mamica even hierheen.
668; the neighbour of the beast

Sueann
Berichten: 22
Lid geworden op: 25-06-2017 22:43

Re: Alles over het nieuwe forum!

Bericht door Sueann » 16-07-2017 00:50

ValentinaRossi schreef:
Serpensortia schreef:
Marels schreef:We hebben besloten om anoniem te modereren. Er is een team vrijwilligers wat gaat modereren.
Omdat we dus anoniem willen modereren maar iedereen weet dat ik achter het forum zit, heb ik besloten zelf niet actief te gaan modereren.
Anoniem modereren. :roll:
Super stom.
Ik was ooit zo'n anonieme moderator en we waren zelfs anoniem voor elkaar, maar wisten op een gegeven moment wie wie was door de IP-nummers bij de berichten.

Veel succes ermee!
Anoniem moderen is juist goed. De mods zullen ook gewoon privé op het forum zitten en dan is het fijn dat je dan ook gewoon normaal kunt forummen en ouwehoeren.

Nee toch, gewoon laten weten wie modereert. Naam in andere kleur of zo. Juist anonomiteit trekt meestal de boel scheef.

Marels
Site Admin
Berichten: 110
Lid geworden op: 25-06-2017 09:54

Bericht door Marels » 16-07-2017 09:42

Anonimiteit is geen goed plan voor een achterkamertje. We zijn echter van plan om dit forum veel groter te laten worden dan een achterkamertje van Viva.

Zoals al vaker gezegd is het echt de bedoeling dat SaysWho kan gaan concurreren met Viva. We willen geen kopie van Viva worden, maar een verbetering, wat er eigenlijk volledig los van staat.
Hoe groter het forum wordt, hoe lastiger het is om onder je eigen nick te modereren.

De vraag om anoniem te modereren komt ook vanuit de mods zelf. Zij willen graag onbezorgd kunnen forummen op SaysWho en anonimiteit maakt dat makkelijker.
Je kunt veel objectiever modereren als je anoniem bent en je wordt onder je eigen nick niet scheef aangekeken als je bepaalde personen aangesproken hebt of hebt moeten bannen.
Wanneer je modereert onder je eigen nick ben je altijd 'in functie' en dat is niet fijn.
De keuze om de mods anoniem te laten zijn is dus weloverwogen gemaakt.
668; the neighbour of the beast

Serpensortia
Berichten: 65
Lid geworden op: 25-06-2017 11:21

Bericht door Serpensortia » 16-07-2017 10:29

Ik leg me erbij neer en vertrouw erop dat het beheer de juiste beslissing heeft genomen. :)

Het forum ziet er super uit, by the way!
I can speak to snakes, too. They find me... whisper things. ~ Tom M. Riddle

Watje
Berichten: 31
Lid geworden op: 25-06-2017 13:30

Bericht door Watje » 16-07-2017 18:11

Serpensortia schreef:Ik leg me erbij neer en vertrouw erop dat het beheer de juiste beslissing heeft genomen. :)

Het forum ziet er super uit, by the way!
+1 :wink:

Wat al gezegd werd herken ik wel: als je met je gewone nick modereert ben je "altijd in functie" en als je dan een keer het stokje overdraagt krijg je alsnog mod-verzoeken per pb. Dus 'anoniem' lijkt me prima.
Onderschat nooit de kracht van internet

Sueann
Berichten: 22
Lid geworden op: 25-06-2017 22:43

Bericht door Sueann » 16-07-2017 19:23

Waarom "SaysWho", waarom alles in het Engels?
Er ontbreken wel wat nuttige functies t.o.v. deze versie. Zoals de index met link naar laatst gelezen bericht.

De opmaak doet me op een of andere manier wat pijn aan de ogen. Misschien door het lettertype dat verloren in de ruimte hangt? Het geel voor ongelezen berichten is zo schel. Op zich niet, maar in deze context wel. Waarom rode topic-titels?

Plaats reactie