De toekomst van Schaduwviva

Plaats reactie
Marels
Site Admin
Berichten: 110
Lid geworden op: 25-06-2017 09:54

De toekomst van Schaduwviva

Bericht door Marels » 25-06-2017 11:28

Goed,

Zoals iedereen weet is dit ontstaan uit pure noodzaak.

De vraag is hoe we nu verder gaan.
Willen we voorlopig dit forum houden en kijken hoe het loopt de komende weken maanden? Of willen we, zoals Mamica voorstelt, kijken naar een meer permanente oplossing?

Mamica's voorstel is om een heel nieuw forum te maken met een eigen domeinnaam enzo. Dus dat dit forum iets tijdelijks is tot we iets beters in elkaar geflansd hebben.

Dus vandaar de vraag, wat willen jullie?
Inderdaad uit kijken naar iets nieuws en beters, of gewoon hier blijven zitten en afwachten of Viva ooit weer gaat werken en we dan terug naar daar kunnen?

Shoot!
668; the neighbour of the beast

Serpensortia
Berichten: 65
Lid geworden op: 25-06-2017 11:21

Bericht door Serpensortia » 25-06-2017 11:32

Het maakt mij niet zoveel uit.
Maar als jullie kiezen voor een webhosting met eigen domein, wie gaat dan de rekening betalen?
Zelf zit ik bij Antagonist, maar over JustHost hoor ik ook goede verhalen.
I can speak to snakes, too. They find me... whisper things. ~ Tom M. Riddle

Mamica
Berichten: 47
Lid geworden op: 25-06-2017 10:47

Bericht door Mamica » 25-06-2017 11:32

:Thumbsup:

Mamica
Berichten: 47
Lid geworden op: 25-06-2017 10:47

Bericht door Mamica » 25-06-2017 11:35

Serpensortia schreef:Het maakt mij niet zoveel uit.
Maar als jullie kiezen voor een webhosting met eigen domein, wie gaat dan de rekening betalen?
Zelf zit ik bij Antagonist, maar over JustHost hoor ik ook goede verhalen.
Ik heb hosting ruimte hiervoor, de domeinnaam van een tientje wou ik ook gewoon betalen. Als alles klaar zou zijn mogen diegene die willen me trakteren op een kop koffie :).

Mijn insteek is niet commercieel.

yas
Berichten: 55
Lid geworden op: 25-06-2017 10:52

Bericht door yas » 25-06-2017 11:37

Top zeg!

Lady-Voldemort
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-06-2017 10:52

Bericht door Lady-Voldemort » 25-06-2017 11:42

Alvast één kopje koffie voor Mamica!

Afbeelding
Trut! Met de T van timeo Danaos et dona ferentes!

Serpensortia
Berichten: 65
Lid geworden op: 25-06-2017 11:21

Bericht door Serpensortia » 25-06-2017 11:47

Mamica schreef:
Serpensortia schreef:Het maakt mij niet zoveel uit.
Maar als jullie kiezen voor een webhosting met eigen domein, wie gaat dan de rekening betalen?
Zelf zit ik bij Antagonist, maar over JustHost hoor ik ook goede verhalen.
Ik heb hosting ruimte hiervoor, de domeinnaam van een tientje wou ik ook gewoon betalen. Als alles klaar zou zijn mogen diegene die willen me trakteren op een kop koffie :).

Mijn insteek is niet commercieel.
TOP!! :D
I can speak to snakes, too. They find me... whisper things. ~ Tom M. Riddle

Marels
Site Admin
Berichten: 110
Lid geworden op: 25-06-2017 09:54

Bericht door Marels » 25-06-2017 11:49

Ik wil best meebetalen voor de domeinnaam hoor :)

Denk zelf ook dat het beter is om over te gaan naar een goed werkend forum. Dit is gratis rommel en jullie admin is een nitwit, dus ik denk wel dat we winnen met uiteindelijk een écht forum.

Zoals ik net ergens las op Viva, Fok is ook ontstaan uit een groep vrijwilligers.

Ik heb vaker gemoderatort op een forum dus dat wil ik op een nieuw forum met liefde doen, maar ik heb gewoon niet de technische kennis om een echt forum op te bouwen.
Ik kan best wat prullen in de instellingen, maar alleen zolang de oplossing ligt in het om zetten van een knopje in het adminpanel.
En veel meer kun je ook niet, hier op forum2go.

Voor de lange termijn lijkt dit me dan ook niet DE oplossing.
668; the neighbour of the beast

Mamica
Berichten: 47
Lid geworden op: 25-06-2017 10:47

Bericht door Mamica » 25-06-2017 12:24

Marels schreef:Ik wil best meebetalen voor de domeinnaam hoor :)

Denk zelf ook dat het beter is om over te gaan naar een goed werkend forum. Dit is gratis rommel en jullie admin is een nitwit, dus ik denk wel dat we winnen met uiteindelijk een écht forum.

Zoals ik net ergens las op Viva, Fok is ook ontstaan uit een groep vrijwilligers.

Ik heb vaker gemoderatort op een forum dus dat wil ik op een nieuw forum met liefde doen, maar ik heb gewoon niet de technische kennis om een echt forum op te bouwen.
Ik kan best wat prullen in de instellingen, maar alleen zolang de oplossing ligt in het om zetten van een knopje in het adminpanel.
En veel meer kun je ook niet, hier op forum2go.

Voor de lange termijn lijkt dit me dan ook niet DE oplossing.
Ik heb zelf juist weinig verstand van forum regels/modden etc. Zou graag hulp willen straks :).

Er worden op viva zorgen uitgesproken over partijdigheid. Hier maak ik me minder druk om. Niet iedereen is zo kinderachtig en op viva klopt het ook niet altijd wat er gebeurd.

Ik vraag me vooral af hoe het zit met vivas strenge voorwaarden voor medisch advies/yakult vragen. Hoe zit dit bij andere fora?

Marels
Site Admin
Berichten: 110
Lid geworden op: 25-06-2017 09:54

Bericht door Marels » 25-06-2017 12:28

Mamica schreef:
Ik heb zelf juist weinig verstand van forum regels/modden etc. Zou graag hulp willen straks :).

Er worden op viva zorgen uitgesproken over partijdigheid. Hier maak ik me minder druk om. Niet iedereen is zo kinderachtig en op viva klopt het ook niet altijd wat er gebeurd.

Ik vraag me vooral af hoe het zit met vivas strenge voorwaarden voor medisch advies/yakult vragen. Hoe zit dit bij andere fora?
Heb je anders FB ofzo? Dat praat makkelijker verder, vind ik :)
668; the neighbour of the beast

Plaats reactie