De toekomst van Schaduwviva

Plaats reactie
Serpensortia
Berichten: 65
Lid geworden op: 25-06-2017 11:21

Bericht door Serpensortia » 30-06-2017 10:26

Impossible schreef:
Sueann schreef:In welke hoedanigheid is de Viva-CM hier aanwezig?
Volgens mij is de CM hier gewoon een grap en niets om je zorgen over te maken. :wink:
Marels kan de IP-adressen zien. Misschien is het wel één van ons die een grapje uithaalt, want ik kan me niet voorstellen dat een serieuze CM van een forum als Viva hier verhaal komt halen. Plus wat hier gebeurt daar heeft de Viva-CM geen drol mee te maken. Marels haar forum, dus haar regels.
I can speak to snakes, too. They find me... whisper things. ~ Tom M. Riddle

CommunityManager
Berichten: 3
Lid geworden op: 26-06-2017 18:15

Bericht door CommunityManager » 30-06-2017 15:41

Beste Serpensortia

Wij doen vele dingen die mensen zich niet kunnen voorstellen! Dat gezegd zijnde, misschien zijn wij wel een grap, en wel al langer dan vandaag. Wij zijn enigszins vertwijfeld, en overwegen nu om met Sanjeev en Rashid een commune te stichten. Het zijn hele lieve jongens, die vorige maand nog een bug hebben opgelost. Ze doen werkelijk álles voor ons, maar daar moeten we een beetje discreet over blijven, hihi.

Had iemand nog graag een weekendban gehad?

Met vriendelijke groeten

De CM
Daar werd voor u gewerkt.

doornroosje9
Berichten: 28
Lid geworden op: 25-06-2017 11:25

Bericht door doornroosje9 » 30-06-2017 17:49

Sueann schreef:In welke hoedanigheid is de Viva-CM hier aanwezig?
Hahahaha niet joh!

Serpensortia
Berichten: 65
Lid geworden op: 25-06-2017 11:21

Bericht door Serpensortia » 01-07-2017 12:24

CommunityManager schreef: Had iemand nog graag een weekendban gehad?
Ja graag!! Forummen is teveel afleiding en ik moet nog 5 tekeningen afmaken voor de 15de :lol:
I can speak to snakes, too. They find me... whisper things. ~ Tom M. Riddle

Sueann
Berichten: 22
Lid geworden op: 25-06-2017 22:43

Bericht door Sueann » 02-07-2017 02:09

Impossible schreef:
Sueann schreef:In welke hoedanigheid is de Viva-CM hier aanwezig?
Volgens mij is de CM hier gewoon een grap en niets om je zorgen over te maken. :wink:

Ik denk dat eerder de CM zich zorgen zou moeten maken als ze hier kwam onzin verkondigen.

Veertje
Berichten: 28
Lid geworden op: 28-06-2017 15:03

Bericht door Veertje » 02-07-2017 02:29

Nou het valt mee met de oproer die ik had verwacht over het schandaal met de asielcriminaliteit. Wat een verfrissende verrassing. :D

Het is nog wel stil hier zeg. Ik vraag me af waarom. Ik zag trouwens op het forum dat de onderschriften niet functioneren, ik kwam hier door een onderschrift waarin het webadres stond, zouden ze nu echt zo kinderachtig zijn dat ze dat expres doen? Zodat het forum niet leegloopt? Zou me niks verbazen als er een link is tussen de verdwenen onderschriften en dit forum, denken jullie ook niet?

Hee ik wil een piraatje als emoticon erbij! Deze is ook leuk natuurlijk: :twisted: Maar een emoticon die muiterij symboliseert, hoort er hier eigenlijk wel bij natuurlijk. :o
No matter how sweet your children are, German children are kinder.

Serpensortia
Berichten: 65
Lid geworden op: 25-06-2017 11:21

Bericht door Serpensortia » 02-07-2017 10:55

Veertje schreef:Ik zag trouwens op het forum dat de onderschriften niet functioneren, ik kwam hier door een onderschrift waarin het webadres stond, zouden ze nu echt zo kinderachtig zijn dat ze dat expres doen? Zodat het forum niet leegloopt? Zou me niks verbazen als er een link is tussen de verdwenen onderschriften en dit forum, denken jullie ook niet?
Just kidding, right! :shock:
Dat zou wel heeeel kinderachtig zijn.. wow :o
I can speak to snakes, too. They find me... whisper things. ~ Tom M. Riddle

Watje
Berichten: 31
Lid geworden op: 25-06-2017 13:30

Bericht door Watje » 02-07-2017 12:57

Mijn onderschrift doet het gewoon hoor. Als je quote doet ie het niet, ook niet als je de quote wegpoetst voordat je plaatst. De bug dat je kunt reageren zonder quoten is niet voor alle browsers/devices opgelost..........

Ergens kan ik me wel voorstellen dat er geen webadres in je onderschrift mag staan maar heb geen zin de huisregels/faq op te zoeken.

Eigenlijk moet ik wel een weekendban vanwege huiswerk....maar dat regel ik liever met mijn eigen discipline *kuch*
Onderschat nooit de kracht van internet

Serpensortia
Berichten: 65
Lid geworden op: 25-06-2017 11:21

Bericht door Serpensortia » 02-07-2017 18:03

Mijn onderschrift op Viva doet het ook gewoon. :)
I can speak to snakes, too. They find me... whisper things. ~ Tom M. Riddle

Zeemeerkat
Berichten: 3
Lid geworden op: 14-07-2017 08:35

Bericht door Zeemeerkat » 14-07-2017 16:26

Marels en Mamica, het klinkt echt heel goed en professioneel zoals jullie het nieuwe forum aanpakken. Complimenten!
Ooit was ik stokst@@rtje

Plaats reactie